Hannover Messe 2025
Google překladač: English Deutsch

Centric Software kupuje Contentserv

Autor článku: Centric Software / redakce   
Čtvrtek, 27 Únor 2025 21:55

Tags: Akvizice | Centric Software | Contentserv | PIM | PLM | PXM | Umělá inteligence

Contentserv-PR-1-2509Cent­ric Soft­ware, špič­ka na trhu ří­ze­ní ži­vot­ní­ho cyklu pro­duk­tů (PLM), ozná­mil, že po­de­psal do­ho­du o pře­vze­tí Con­tent­ser­vu, před­ní­ho po­sky­to­va­te­le ře­še­ní pro sprá­vu in­for­ma­cí o pro­duk­tech (PIM) a ří­ze­ní zku­še­nos­tí s pro­duk­ty (PXM), v cel­ko­vé hod­no­tě 220 mi­li­o­nů EUR.

Cent­ric Soft­ware po­sky­tu­je nej­mo­der­něj­ší pod­ni­ko­vá ře­še­ní pro plá­no­vá­ní, na­vr­ho­vá­ní, vývoj, zís­ká­vá­ní, oceňování a pro­dej pro­duk­tů, jako jsou oděvy, móda, do­mác­nost, obuv, spor­tov­ní zboží, spo­třeb­ní elek­tro­ni­ka, kos­me­ti­ka, po­tra­vi­ny a ná­po­je a lu­xus­ní zboží, za úče­lem do­sa­že­ní stra­te­gic­kých a pro­voz­ních cílů di­gi­tál­ní trans­for­ma­ce.

Con­tent­serv byl za­lo­žen v Ně­mec­ku v roce 2000 a umožňuje spo­leč­nos­tem vy­rá­bě­jí­cím rych­lo­ob­rát­ko­vé spo­třeb­ní zboží a dal­ším spo­leč­nos­tem in­tu­i­tiv­ně a efek­tiv­ně vy­tvá­řet a spra­vo­vat pro­duk­to­vý obsah po­mo­cí umělé in­te­li­gen­ce a op­ti­ma­li­zo­vat tak zku­še­nos­ti spo­tře­bi­te­lů ve všech di­gi­tál­ních pro­dej­ních ka­ná­lech. Díky ře­še­ním od Con­tent­ser­vu jsou ma­lo­ob­chod­ní­ci, znač­ky a vý­rob­ci schop­ni re­a­li­zo­vat stra­te­gie, jako je více nebo jed­no­du­še lepší na­bíd­ka pro­duk­tů, re­gi­o­nů a pro­dej­ních ka­ná­lů pro zvý­še­ní pro­dej­nos­ti pro­duk­tů.

Uži­va­te­lé Con­tent­ser­vu, kteří mají více než 1600 zá­kaz­ní­ků v 90 ze­mích, hlásí ná­vrat­nost in­ves­tic, na­pří­klad zkrá­ce­ní doby uve­de­ní na trh o 30 %, o 70 % rych­lej­ší tvor­bu ka­ta­lo­gů, o 75 % přes­něj­ší in­for­ma­ce o pro­duk­tech a větší po­kry­tí pro­dej­ních ka­ná­lů ve více ja­zy­cích.

Módní znač­ky a pro­dej­ci spo­třeb­ní­ho zboží se na­dá­le ori­en­tu­jí na mě­ní­cí se spo­tře­bi­tel­ské tren­dy a ne­u­stá­le se vy­ví­je­jí­cí skla­do­vé jed­not­ky (SKU) a zá­ro­veň di­ver­zi­fi­ku­jí pro­dej­ní ka­ná­ly včet­ně vlast­ních pro­de­jen, vlast­ních e-shopů, tr­žišť a so­ci­ál­ních médií. Vy­u­ži­tí a vy­u­ži­tí in­for­ma­cí o vý­rob­ku od jeho vzni­ku až po uve­de­ní na trh jsou zá­sad­ní kroky, které nejen zkra­cu­jí dobu uve­de­ní na trh, zlep­šu­jí úspěš­nost na trhu a také za­jiš­ťu­jí přes­nost pro ozna­čo­vá­ní shody. Pro­střed­nic­tvím kon­tex­tu­ál­ních a per­so­na­li­zo­va­ných zku­še­nos­tí se znač­kou se také zvy­šu­je lo­a­ja­li­ta spo­tře­bi­te­lů.

Trans­ak­ce by měla být uza­vře­na v ná­sle­du­jí­cích týd­nech, pokud ji schvá­lí re­gu­lač­ní or­gá­ny a splní se další pod­mín­ky ob­vyk­lé pro trans­ak­ce to­ho­to druhu.

Zjis­tě­te, jak může nej­no­věj­ší akvi­zi­ce Cent­ric Soft­wa­ru, Con­tent­serv, re­vo­luč­ně změ­nit sprá­vu pro­duk­to­vých dat a ob­sa­hu, během ex­klu­ziv­ní­ho webi­ná­ře. Za­re­gis­truj­te se nyní.

 


Mohlo by vás zajímat: